На интуитивно извученом листу из читавог снопа, читач проналази управо ваше податке… имена родитеља, деце, занимање… затим почиње читање ваше судбине.
Индија има једанаест библиотека палминог лишћа. Налазе се и на Шри Ланки, у Бразилу…
У њима се чувају милиони палминих листова, а посебно обучени свештеници читају људске судбине које су на њима исписане. На посебним листовима записане су и прошлост и будућност милиона особа.
Прву палмину библиотеку направила су седморица светих мудраца пре 3000 година. Имали су јединствену способност виђења паралелних живота – прошлости или будућности. Свако може да оде и добије информације о својој судбини, пронаћи ће његов лист.
На сушеним листовима палми исписане су животне приче људи који ће једном доћи у библиотеку у жељи да им прочитају њихову судбину, као и подаци о њиховом партнеру, деци, послу, родитељима, браћи и сестрама, догађајима, болестима, карми…
Могуће је питати све што се жели, чак и оно што се односи на судбине других особа. Ваша идентификација се врши путем датума рођења и отиска палца – десног за мушкарце, левог за жене.
Палмини листови су правоугаоног облика, повезани у снопове од 36 комада, јер се верује да душе увек инкарнирају у толиком броју. Један палмин лист може трајати 350 – 700 година. С временом је направљено више копија, тако да се у свакој палминој библиотеци налази ваш лист.
Податке са листа читају посебно обучени свештеници и они се називају „читачи“. Вештина читања учи се 10 година и преноси са оца на најстаријег сина. Пре сваког читања читач медитира и на тај начин повезује са Акасха историјом (знањем света) од којег добија информације.
Прво вам читају хороскоп и положај планета. Потом, након општих информација, читају се различита поглавља, укупно дванаест. Све што ће се дешавати у вашој будућности до тренутка смрти износи се обједињено у раздобљима од две до пет година. На почетку је потребно да напоменете да вам не читају оно што не желите да чујете (датум смрти, болести…). Прочитаће вам се само оно што желите.
Читач интуитивно из библиотеке узима сноп у којем се налази палмин лист особе којој се чита. Потврду да је извукао прави лист добија читањем имена родитеља, деце, занимања… И уколико се написани подаци поклапају са подацима и проживљеним чињеницама особе, почиње се читање прошлости, садашњости и будућности. Записани су подаци из четири претходна живота.

Мој судбински пут
Од тренутка када сам чула за палмине библиотеке, желела сам да одем тамо. Имала сам много животних изазова. Овај је био један од највећих. Да ли сам довољна храбра да сазнам шта ме чека? Да ли смем ићи – испред живота? Да! Могу! Смем! Желим! Био ми је потребан само пут. Дошло је време и за њега.
Крајем септембра 2013. своју судбину сазнала сам на Шри Ланки. У заказаном термину отишла сам у палмину библиотеку у Коломбу. Рекла сам свој датум рођења и дала отисак левог палца. Заказали су ми читање за два дана.
Све што ми је читач записа са палминог листа рекао о прошлости и садашњости било је изненађујуће тачно. Остала сам без речи када је почео читање основних података о мом животу: „Отац Добривоје и мајка Зорка ваши су родитељи, а ви се зовете – Весна. Долазите из поштоване, хришћанске породице, најстарије сте дете и завршили сте медицину. Рођени сте да будете мудри и пуни знања.
Имате једно дете, сина, који живи одвојено, у другој земљи и тренутно не може да се бави својом професијом, због планетарног аспекта. Окружени сте добрим сарадницима који вам помажу. До краја живота бићете поштовани. Све сами стварате и никада нећете мислити да нешто не можете да урадите. Предстоји вам срећан, успешан и задовољан живот у свим његовим аспектима…“
Даље је наставио читање о прошлим животима. Након читања имала сам осећај утемељења сопственог живота и неке нове снаге, лакоће живљења и постојања. Ово искуство ме је оснажило и инспирисало као ништа досад. Преиспитала сам своје животне циљеве и приоритете осећајући срећу и задовољство. Донела сам нове одлуке.
Наставак моје животне авантуре јако је леп. Верујем у њу у потпуности. Писаћу вам једног дана поново о овоме. Верујем да ћу и ја потврдити истинитост записаног, као и сви други посетиоци палминих библиотека широм света. Никада се није догодило да се прочитано није остварило.
Верујем у то!
Аутор: Весна Даниловац
(Ловесенса)   - Преузето: Вечерње новости