Translate

Претражи овај блог

ПОСЕБНЕ СТРАНИЦЕ | Покајање

четвртак, 8. јануар 2015.

„Само пораз може отворити милионе очију!“ (Барбис)



НЕУСПЕХ И ПОРАЗ

О неуспеху и поразу људи најчешће ћуте, понекад их поистовећујући, иако су то различите ствари. „Неуспех чини људе окрутнима и огорченима“ (Могам). „Жив неуспех бољи је од мртвог ремек-дела“ (Б. Шо).
„Порази су попут увелог лишћа – из њихове трулежи ничемо“ (Нини Рол Анкер). „Само пораз може отворити милионе очију!“ (Барбис).
На Балкану и у Србији, посебно, има много неуспеха и пораза, о коме се углавном ћути. А и када неко проговори, то бива ретко. Свестан сам многих својих неуспеха, и пораза. О њима сам говорио са блиским људима, ретко, понегде нешто и записао. Али о свом првом поразу ништа нигде нисам ни рекао ни записао. Ја сам као човек почео управо тамо где сам као младић прегорео своје прве поразе.
Одрастао сам у свету нитковлука у коме се увек за једну лопужу и хохштаплера каже да је интелигентан, као што се за поштењачину каже да је глупан. Прави успеси и победе су тако ретки, тако ретки.
  
      

Нема коментара:

Постави коментар

Документарни филмови Сазвежђа З